طرحهای جدید نوارلبه پی وی سی

شرکت پارس نوار ایرانیان با برخورداری از بهترین و پیش رفته ترین تکنولوژیها اقدام به تولید نوارلبه پی وی سی در طرحهای و رنگهای متنوع نموده است. به تمام همکاران و تولید کننده محترم توصیه میشود با توجه به افزایش قیمت پی وی سی و همچنین افزایش بقیه افزودنیهای دیگر که نهایتا منجر به افزایش قیمت نوارلبه پی وسی میگردد ار خرید نوارلبه های ارزان و بی کیفیت جدا خودداری کنید چون دیده شده متاسقانه بعضی از به ظاهر تولید کنندگان که فقط دنبال منافع شخص خود میباشند اقدام به تولید نوارلبه پی وی سی بی کیفیت نموده که این امر موجب وارد آمدن ضررهای غیر قابل جبران به تولید کنندگان میگردد لذا تنها راه نخریدن محصول بی کیفیت میباشد.

نوار لبه ماوی نوار لبه بولونی نوارلبه تکنوپوبل نوار پی وی سی ماوی نوار پی وی سی تکنوپل نوارلبه آوند نوارلبه پاندا نوارلبه تهران نوارلبه اصفهان نوارلبه شیراز

نوار لبه پی وی سی شیراز نوارلبه اهواز نوارلبه تبریز نوارلبه چهاردانگه

پارس نوار اقدام به تولید نوارلبه طلایی با بهترین کیفیت نموده است لذا دوستان در صورت نیاز میتوانندبا شماره تلفنهای دفتز تماس حاصل نمایند.

دفتز شهرک صنعتی خاوران 33281467 – 33281468

دفتر تهران سی متری دوم 77229101

باید مدام این سوال را از خودتان بپرسید که این مشتری چرا محصول شما را می خرد و چرا آن یکی را نمی خرد؟ اگر چشمتان را به این حقیقت مهم ببندید، به یقین فروشنده موفقی نخواهید شد.

كيفيت را فدای كميت نكنيد
يك دانه نابش را داشته باشيد
يك عمر به عالم و آدم پُزش را بدهيد
رنگين كمان ها
به چشم بهم زدنی ناپديد ميشوند.

جهت دریافت آخرین لیست قیمت نوارلبه پی وی سی شرکت پارس نوار میتوانید به صفحه اینستاگرام پارس نوار مراجعه نمایید و برای سفارش فقط به دفاتر مرکزی تماس حاصل نمایید.

با احترام  عباس مرادی

نوار لبه طلایی
نوار لبه طلایی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

13 − 6 =

×

پشتیبانی آنلاین

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟